Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 11 november 2018

On Stage November 2018 Local Utrecht


Fantastisch, wat een heerlijke dag heb ik gisteren gehad.
Ik ben wel enorm verwend!
Ik ben naar huis gekomen met wel 5 stempelsets, een mooie tas, een toolbox een opvouwbare boodschappentas (als je onverwachts naar huis moet met meer dan je had verwacht), nieuwe pennen, mooie schriften, het 30 logo en het beste van allemaal: de nieuwe occassion catalogue en Sale-a-Bration brochure die ingaan vanaf januari 2019.


 Rechts onderin op de foto zie je mijn catalogus. Ik heb hem al lekker vaak doorgebladerd en hij zit al helemaal vol met post it notes! Het grootste voordeel van zo'n evenement is dat je al heel vroeg de nieuwe catalogi kunt inkijken, ook is het al mogelijk om een gedeelte te pre-orderen!!


Zo leuk!

Ik was samen wee meiden van mijn team de Pink Papergirls.
Ik ben zo blij dat we er met zijn drieen heen konden gaan. Omdat de evenementen van Stampin'Up! steeds populairder worden, was de boeking van dit evenement al binnen een half uur vol!!


Later deze week zal ik foto's posten van de swaps die ik heb teruggekregen op On Stage.

Leuk dat je bent komen kijken!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten