Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 28 november 2018

25 Dagen Kerst Dag 22 Vrede met kerst

 Dag lieve allemaal, alweer dag 22! Nog maar een paar dagen in mijn kerstreeks en het avontuur is alweer voorbij, de tijd vliegt.
Vandaag heb ik grotendeels alleen gestempeld op mijn kaartje

Ik wilde na de grappige kaart van gisteren vandaag een klassieker kaartje bloggen.
De kleuren combinatie is cherry cobbler, shaded spruce, call me clover en goud.

De afbeeldingen en de tekst komen uit een set: Vrede met Kerst.




KORTING!!
Vandaag heeft Stampin'Up! nog de allerlaatste 10% actie. Als je wilt bestellen, verzorg ik graag je bestelling

Op 28 november sluiten we af met Tools en inkt UIT DE JAARCATALOGUS!
Denk: Embossing folders, inktpads, brusho, lijmproducten, framelits, thinlits en punches, markers en stempelblokken!
Mocht je een stamparatus of bigshot willen bestellen, want die zijn eigenlijk uitgesloten van deze actie, geef ik je de 10% korting alsnog.
Dus ga je lijstjes maar snel maken!!!
Je kunt me mailen of bellen!

Ik zou het erg leuk vinden als je me laat weten welk kaartje uit de reeks je tot nu toe het leukste vindt!
Laat je een berichtje voor me achter?

Materialen lijst 
 
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten