Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 4 november 2018

25 dagen Kerst Dag 3 Dashing Deer

Dag lieve allemaal,

Vandaag alweer dag 3 van mijn 25 dagen lang Kerst.
Zo leuk om weer een maand lang volop bezig te zijn met Kerstmis.
Sommigen van jullie vinden de maand November misschien veels te vroeg, daar kan ik in komen.
Voor mezelf is het echter veel logischer om in November veel tijd te steken in Stampin'Up! In december is het op mijn werk zo druk, dat het me niet lukt om zoveel tijd vrij te maken.

Vandaag heb ik een tijdsbesparende tip die twee mooie kaartjes oplevert...
Gebruik van een thinlit met prachtige details eens het negatief, dan heb je tweemaal zoveel lol van hetgeen je uitstanst.



Zoals je kunt zien heb ik beide herten uit een witte basis gehaald.
Allebei de kaarten komen uit 1 vel blauw A4 cardstock. Ze gebruiken ook hetzelfde designer series paper als mat. Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd welke vind je mooier?
Zou het leuk vinden als je een reactie achterliet!


Je kunt natuurlijk ook de enveloppen en de binnenkant van de kaart aankleden:

In de binnenkant van de kaartjes voegde ik een witte basis toe, dat schrijft sowieso fijner, want dan kun je veel beter de boodschap lezen.
Op de voorkant van de envelop links stempelde ik nog een keer het hertje, dan straalt de envelop al helemaal!

Op de achterzijde van de flap van de envelop stempelde ik een sierrand, ook deze stempel komt uit dezelfde set.





Heb je zin om kerstkaarten te maken? Of een bestelling te plaatsen? Of wil je wellicht kerstkaarten kopen die ik heb gemaakt? Je mag me altijd mailen en we spreken af.







Boodschappenlijstje
 
Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten