Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 21 november 2018

Dag 16 van 25 Dagen Kerst een kerstscene

 Dag lieve allemaal,

Vandaag heb ik een kerstscene gestempeld. Gewoon omdat het kan. Ik word er zo blij van om lekker creatief met mijn spulletjes bezig te zijn. Iets uitproberen... Deze kaart begon met denneappels. Ik wilde wel eens weten hoe die zouden stempelen. Ze kwamen uit een set met kerstlichtjes, waar je ze misschien in eerste instantie over het hoofd ziet. Ja en van het een kwam het ander, ze kunnen wel een kerststrikje gebruiken. Oh ik stempel er een boom onder, wat kaal, daar moet nog wat bij...Toch weer die geweldige elfjes, en cadeautjes, en iets in de boom. En als laatste een tekstlabele en dan krijg je.....

 Ik plaats ook nog even een detailfoto, want ik hoop dat jullie op die manier beter kunnen zien dat het papier echt zo geweldig is! De cadeautjes voelen als vilt, er zit een aaibaar element in. De candycanes in de kerstboom komen ook uit die papierlijn.De rhinestones zijn kant en klaar in rood te koop en zijn in de kerstboom of in een hulsttakje heel veel te gebruiken.



 PS voor het geval iemand het zich afvraagt, de grond heb ik ook gestempeld met een stempeltje uit de winterwoods set, waar ook de kerstboom uitkomt.
 Extra leuk als je een reactie achterlaat, tot snel!

Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten