Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 1 november 2018

25 Dagen Kerst in November

Dag lieve allemaal,

Het is weer november en ik vind het bijna tijd voor kerst.
Ik ga in de maand November (met wellicht een kleine uitloop naar december) zoveel mogelijk kerstprojecten met jullie delen.
Gewoon, omdat het kan.

Ik begin vandaag met een fonkelnieuwe set: Snow is glistening. Deze extra set is alleen in de maand November te bestellen. Met deze kaart begin ik ook met de maandchallenge van de Creatieve Harten.
Deze maand is de challenge: gebruik de volgende kleuren:

Ben je een Creatief Hart (demonstrator in de groep van Caroline van der Straaten), doe dan lekker mee. Er is in onze Facebookgroep elke maand een challenge.


Heb je interesse in het aanschaffen van deze set, dan weet je me te vinden. Heb je de catalogus met kerstproducten nog niet in huis, vraag mij om een gratis exemplaar!

Voor deze kaart maakte ik gebruik van de volgende producten:

Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00



1 opmerking:

  1. Wat leuk: ik houd van 25 dagen-series!
    Altijd knap -waar haal je de tijd en alle inspiratie toch vandaan...

    BeantwoordenVerwijderen