Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 7 november 2018

25 dagen Kerst Dag 6 Geruit kerstfeest

Asjemenou al dag 6! Welkom terug, wat leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Vandaag heb ik een geruit kerstkaartje voor jullie.

Het onderste gedeelte van de kaart lijkt op designpapier, maar is gewoon gestempeld. Het leuke aan deze geruite achtergrondstempel is dat je een heel eigen motief kunt maken door met markers strepen te zetten.


Ik ben ook zo blij met de nieuwe Nederlandse teksten!

De materialenlijst van vandaag is toegevoegd, wellicht belandt er wat op je kerstlijstje?
Materialen zijn bij mij te bestellen, je mag me altijd mailen met vragen.
Wist je dat je me ook kunt vragen om een cadeaubon te maken? Dan kun je ook artikelen van Stampin'Up! voor Kerstmis vragen.


Materialenlijst
 
Old Olive 3/8" Mini Chevron Ribbon
Old Olive 3/8" Mini Chevron Ribbon
[144196]
€ 8,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Wat lief dat je weer kwam kijken, morgen weer?


1 opmerking: