Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 8 november 2018

25 dagen Kerst Dag 7 Muzikale kerstkaart

Dag 7! Ik blog al een week lang over Kerstmis.
Elke dag kom ik meer en meer in de feestsferen. Wat mij daarbij enorm helpt, is het feit dat het steeds sneller donker wordt. Heerlijk binnen bezig zijn.

Vandaag een muzikale kerstkaart:


De muzieknoten maak je met een hele grote stempel. Met een afdruk is je hele kaart vol. Omdat ik het echt als achtergrond wilde gebruiken, heb ik de afdruk in een lichte tint gemaakt.
Je kunt er dan nog heel makkelijk overheen stempelen met kersttakken.
Ik voegde ook gouden takjes toe en een dennenappel.
Als laatste nog een label en een stukje lint.
Het label heb ik in meerdere kleuren kunnen afdrukken omdat ik geen inktpad heb gebruikt maar markers. Dan kleur je met stiften op de stempel en als je alles hebt gekleurd "hijg" je op de stempel om hem weer vochtig te maken en dan druk je af! (klinkt echt heel fout...ik weet het!)
Laat je een berichtje achter wat je van deze kaart vind? Daar word ik zo blij van!

Heb je zin om kerstkaarten te maken? Of een bestelling te plaatsen? Of wil je wellicht kerstkaarten kopen die ik heb gemaakt? Je mag me altijd mailen en we spreken af.

Materialen lijst
 


Kom je morgen weer?


3 opmerkingen:

  1. Dag 7 alweer, ik heb gewoon de hele week gemist! Snel al je kaarten bekeken, echt leuk om al die verschillende kaarten te zien. Deze met de muzieknootjes vind ik ook geweldig, die ga ik op mijn case-lijstje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om te doen, ik heb genoeg ideeën voor wel 40, maar de tijd ontbreekt. De 25 haal ik zeker! Ik hoop lekker veel mensen te inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij heb je in ieder geval geïnspireerd: deze is ook al enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen