Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 10 november 2018

25 Dagen Kerst Dag 9 On Stage swaps

Wat leuk! Het is eindelijk zover! Vandaag vertrek ik al om 7 uur in de ochtend naar Utrecht om naar On Stage te gaan. Dit grote evenement dat door Stampin'Up! wordt georganiseerd, trekt meer dan 400 demonstrators uit Nederland en misschien ook wel uit Duitsland.

Dit jaar bestaan we 30 jaar en er wordt een heel speciale On Stage georganiseerd van 3 dagen in Disneyland Orlando! Een aantal creatieve harten is afgereisd naar Amerika, zo leuk!!!


Gisteren deelde ik al de tafelkadootjes die ik maakte om vandaag aan mijn tafelgenootjes uit te delen. Vandaag is het tijd om mijn swaps bekend te maken....in kerststijl, maar dan net even anders.

Ik heb 55 kerstmannen in zwembroek gekleurd, geknipt, en maakte er een leuk strandkaartje bij.



Word zo vrolijk van dit kaartje, maar ik kan eerlijk gezegd geen zwembroek meer zien!

Ik heb op thick whisper white gekleurd met de blends. Ik zette ze op de foto met de kleurnaam naar boven, dan kun je precies zien welke ik heb gebruikt:



Maar hoe maakte ik nu de golven? Ik gebruikte de Sea Side embossingfolder, die klapte ik open en ik sponste met bermbuda bay inkt de kant waar het StampinÚp! logo staat. Daar doe je een stuk whisper white papier in en draait hem door de big shot. Het formaat van mijn kaartje is 10,5 bij 10,5 cm.



Het ontwerp van het kaartje is afkomstig van Tatiana Creative, ik kwam dit leuke kaartje tegen op Pinterest en besloot hem te gebruiken als swap.

Morgen deel ik foto's van mijn belevenissen bij On Stage en post ik 1 dag geen kerstkaartje. Vind het SUperleuk als je een reactie wilt achterlaten.



Materialenlijst (excl. blends)
 
Big Shot
[143263]
€ 120,00

Wat leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog. Misschien heb ik je vandaag wel voor het eerst ontmoet en heb je me opgezocht. Wat leuk dat je dat deed!





2 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je geen zwembroek meer kan zien, maar het resultaat is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen