Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 24 november 2018

25 Dagen Kerst Dag 19 Sokkenkaart

 Dag lieve allemaal,

Vandaag gaan we de laatste week alweerin van 25 dagen lang een kaart. Ben ondertussen erg beniewd hoeveel kaarten jullie dit jaar al hebben gemaakt?
Ik ga denk ik tot 35.
Een aantal van mijn favorieten maakte ik dubbel, wel zo makkelijk!

De kaart van vandaag is met sokken! Zo jammer dat ik zelf geen open haard in huis heb, anders zouden ze bij mij zeker ook hangen (na Sinterklaas dan he?).


De bais van deze kaart is groen, de mat daarop ook en daarop stempelde ik, ook in groen, dennetakjes op. Zo maak je zelf al een achtergrond en heb je geen design papier nodig.

Een klein detail van dit kaartje wil ik even van dichtbij laten zien:

Deze stempels bestaan heel duidelijk uit losse stempelvlakken, dat is heel slim gedaan, want nu akn je elk vlakje zijn eigen kleur geven met stampin'markers en daarna in een keer de stempel afdrukken in heel veel kleurtjes, zo leuk! De drie stippen op de stempel heb ik benadrukt door er rode rhinestones op te plakken.

In mijn materialenlijst kan ik heeaas geen losse kleuren markers laten zien, dus ik plaats de sets waar ze uitkomen.
Zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Vergeten jullie ook niet dat vandaag en nog 4 dagen de 10% kortingsacties van Stampin'Up zijn?
Op 23 en 24 november is de eerste actie. Die 48 uur is het SALE voor 10 % op alle papier en embellishments, zoals lint, knoopjes, glitter, e.d. UIT DE JAARCATALOGUS!
Op 25 en 26 november is de korting op alle stempels en kits (geen hostsets!) UIT DE JAARCATALOGUS!
Op 27 en 28 november sluiten we af met Tools en inkt (geen stamparatus of bigshot) UIT DE JAARCATALOGUS! Mocht je toch een stamparatus of bigshot willen bestellen geef ik je de 10% korting alsnog.
Dus ga je lijstjes maar snel maken!!!
Je kunt me mailen of bellen!

Materialen lijst
Sprig Punch
[148012]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten