Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 14 november 2018

25 Dagen Kerst Dag 12 Easy Merry Christmas

 Dag 12! Welkom terug allemaal. Bijna op de helft van mijn inspirerende reeks van 25 kerstprojecten.
Soms heb je snel een kaartje nodig en wil je een lekker makkelijk model kaart met niet al te veel producten.
Of je bent beginnend stempelaar en je hebt nog niet zoveel spulletjes om mee te werken.
Dan kan een makkelijk kaartje heel fijn zijn.




 Voor dit kaartje gebruikte ik maar 2 producten naast schaar en lijmproducten!
Prachtige rode enveloppen met basiskaarten en een pakje memorie and more kaartjes.
 In dit pakje kaartjes zitten allerlei verschillende kaartjes in twee formaten die precies op deze basiskaarten passen! Er zitten ook wat stickers in.

Als je morgen terugkomt, deel ik nog een kaartje die ik heb gemaakt met deze serie!

Gebruikte materialen
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten