Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 13 november 2018

25 dagen Kerst Dag 11 Lovely lipstick

Welkom bij de elfde kaart in de reeks van 25 kerstkaarten.
Vandaag heb ik een felroze/rode kleur gebruikt.
Knalt lekker op je af!


De grote sneeuwster is met een de bigshot in twee delen gemaakt. Een grote ster uit wit  papier en een iets kleiner model uit Silver glimmer paper.
De vallende sneeuw is met wit embossingpoeder en versamark gemaakt.

De stempelset Snow is glistening en de Snowfall thinlits Dies zijn exclusief in de maand november te bestellen, wacht niet te lang!


Heb je zin om kerstkaarten te maken? Of een bestelling te plaatsen? Of wil je wellicht kerstkaarten kopen die ik heb gemaakt? Je mag me altijd mailen en we spreken af.

Laat je een berichtje achter wat je van deze kaart vind? Daar word ik zo blij van!


Materialen lijst
 
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten