Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 19 november 2018

25 Dagen Kerst Dag 15 Making Christmas bright

Welkom terug op alweer dag 15 van de reeks met 25 kerstideetjes!
De tijd vliegt. Vandaag is het maandag en dan kies ik altijd voor gemak.
Ik vond het tijd om een kaartje na te maken uit onze prachtige catalogus. Ik nam een voorbeeld over van bladzijde 6.



De totale grootte van de basis is 9x18 cm met een rillijn op 9cm. Precies! Een vierkante kaart van
9x9 cm als eindresultaat.
Je bestempelt de voorkant van de kaart in dezelfde tint als de kaartkleur. Je plakt een stripje Designpapier schuin over de hele breedte en laat het iets uitsteken.
Er komen twee lintjes om de hoek kijken. Van de gouden lovertjes maak je twee cirkels en zet ze met een stukje tape vast. Dan komt een stukje rood lint, dit heeft zo'n mooi design, ik ben dol op dit lint!
De tekst stempel je weer in dezelfde groentint op een stuk wit cardstock.
Het lampje stempel je in twee delen. Het geel op een stukje wit en met groen op groen. Dan komt de Christmas bulb builder punch, zo handig! En lekker makkelijk.
Zoals je hieronder kunt zien is de stempelset met de punch samen een bundel, daarmee bespaar je
10 % . Mijn vraag aan jou: heb jij al eens een kaartje nagemaakt uit de catalogus?


Materialen lijst
Crushed Curry Classic Stampin' Pad
Crushed Curry Classic Stampin' Pad
[131173]
€ 8,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten