Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 3 november 2018

Creatieve Harten bloghop Verpakkingen

Dag lieve allemaal,

Het is weer tijd voor onze maandelijkse bloghop. Deze maand met het thema verpakkingen.
Leuheuk!

Ben altijd bezig met het maken van mooie cadeautjes. Natuurlijk kun je best je eigen verpakking maken door het envelop punchboard te gebruiken en een favoriete kleur cardstock.
Of een prachtig doosje maken met behulp van onze trimmer.

Vandaag koos ik ervoor om een kant en klaar doosje als basis te gebruiken:
De mini gable boxes.
Deze zijn er in twee kleuren:


Product List


Ik heb voor mijn verpakking van vandaag de zilveren box als basis gebruikt.


Ik combineerde de box met het Santa's workshop designer series paper en poppy parade cardstock.

De volgende creatieve harten doen vandaag mee aan de bloghop. Iedereen van ons wordt blij als je een berichtje achterlaat, delen is lief!
 

Product List


6 opmerkingen: