Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 2 november 2018

25 dagen Kerst Dag 2 Merry Christmas

Alweer dag 2 van 25 dagen Kerst. Ik wilde vandaag aan de slag met thinlits met de tekst Merry en wil er dan Christmas bij stempelen,

Ik startte met een simpele basiskaart. Whisper white als basis, groene mat erop, velletje fotorealistisch Designer series paper. Mijn collegaatje noemt dit lelijk, ja, jij weet wel wie ik bedoel ;)
En dan in rood cardstock de tekst Merry en in groen christmas. Paar glimmertjes.
Ja en dan zou je voor een simpele kaart eigenlijk al kunnen stoppen, mooie beginnerskaart.
Ik voegde er nog een sierrandje aan toe met de stitched framelits.


Als je met hetzelfde woord Merry een wat ingewikkeldere kaart wil maken dan voeg je er wat extra elementen aan toe en dan krijg je dit:


Helaas is de embossingfolder van de sneeuwster al met pensioen, maar hij is zo mooi!

De basis is wit gebleven, maar dit keer een vierkante kaart. Ik voegde extra uitgestanste takjes toe in de kleur mossy meadow. De glimmertjes zijn dit keer niet rood. Ook is er met een punch een label toegevoegd. Een stukje lint en wat dimensionals maken het af
Met dank aan Berdien Weideveld voor dit voorbeeld!!

De materialenlijst van vandaag is uitgebreid, wellicht belandt er wat op je kerstlijstje?
Materialen zijn bij mij te bestellen, je mag me altijd mailen met vragen.



Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00


1 opmerking: