Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 5 november 2018

25 dagen Kerst Dag 4 Santas workshop

Voor degene die mij al een poosje volgen, welkom op makkelijke maandag, de kerstvariant.
Vandaag een lekker makkelijk kaartje van mij.

Wat heb je nodig?
Voornamelijk papier, lijm en schaar, lekker basic.


Lekker vrolijk kaartje, nagemaakt uit de kerstcatalogus.
Voor dit kaartje hoef je maar een keer op te staan om naar de big shot te lopen, dat is voor de grote cirkel. Het kleine witte rondje is gemaakt met een punch.

De materialenlijst van vandaag is toegevoegd, wellicht belandt er wat op je kerstlijstje?
Materialen zijn bij mij te bestellen, je mag me altijd mailen met vragen.

Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00


1 opmerking:

  1. Simpel , maar effectief...
    Resultaat: een superleuk kerstkaartje! 😊

    BeantwoordenVerwijderen