Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 27 november 2018

25 Dagen Kerst Dag 21 Sneeuwpoppen in de storm

Welkom terug bij kaart nummer 21!
Vandaag had ik zin in een grappig kaartje en wilde aan de slag met de Nederlandse stempelset 'Binnen is het warm'. Met deze set kun je prachtige sneeuw en wind achtergronden maken.
Met een beetje fantasie kan de wind dit wel veroorzaken, zie jij ze ook al vliegen?





De blauwe kleur papier heet blueberry bushel, deze tint is echt anders als pacific point, maar daar kun je hem ook prima door vervangen.
De wind is gestempeld met versamark en heb ik met wit embossingpoeder verhit.

 KORTING!!
Ook vandaag heeft Stampin'Up! nog de 10% actie. Als je wilt bestellen, verzorg ik graag je bestelling

Op 27 en 28 november sluiten we af met Tools en inkt UIT DE JAARCATALOGUS!
Denk: Embossing folders, inktpads, lijmproducten, framelits, thinlits en punches, markers en stempelblokken!
Mocht je een stamparatus of bigshot willen bestellen, want die zijn eigenlijk uitgesloten van deze actie, geef ik je de 10% korting alsnog.
Dus ga je lijstjes maar snel maken!!!
Je kunt me mailen of bellen!


Materialen lijst

Versamark Pad
[102283]
€ 11,00




Geen opmerkingen:

Een reactie posten