Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 6 november 2018

25 dagen Kerst Dag 5

Dag lieve allemaal bij alweer dag 5 van 25 dagen Kerst.
Zo'n leuke tijd in het jaar, ik hou van de sfeer en gezelligheid van kerstmis.

Vandaag heb ik een kaartje in een afwijkend formaatje van 10,5 bij 10,5 cm.
Daarom maakte ik er mijn eigen envelop bij met het envelop punchboard.

Ik nam een stuk DSP van 7 1/4 bij 7 1/4 inch en begon met rillen op 3 5/8 inch


Voor mijn doen is dit een heel licht kaartje, maar ik had echt zin in wat anders.
Op de besneeuwde boom wel lekker veel glitter door de embossing paste met glitter te gebruiken.

Krijg je ook al zin om kerstkaartjes te gaan maken?
Mail me voor een afspraak, dan kom je ze bij mij maken!
Ik verzorg het materiaal en ik heb een eigen workshopruimte.
Uiteraard verzorg ik ook graag jouw bestelling. Ook voor aanvraag van een catalogus met de huidige producten kun je mij mailen.



Materialenlijst
 
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


1 opmerking:

  1. Leuk! En echt weer eens wat anders met die niet traditionele kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen