Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 9 november 2018

25 dagen kerst Dag 8 On Stage tafelkadootjes

Vandaag al dag 8 en geen kerstkaart dit keer.
Ik laat jullie vandaag meekijken achter de schermen. Aanstaande zaterdag heb ik een groot Stampin'Up! evenement in Utrecht. Er komen honderden andere demonstrators.
Ik kijk er zo naar uit.
Naar goed gebruik maak je swaps als je ideeën met elkaar wil uitwisselen. Je maakt dan 30, 40 of 50 keer dezelfde kaart of 3D item. Als je iemand ontmoet, en dat zijn ondertussen oude bekenden, dan wissel je swaps uit.
Zo leuk! Nu heb ik 50 swaps gemaakt, maar die volgen morgen....

Wat je ook kan doen is iets leuks maken voor je tafelgenoten.
Je zit een hele dag aan een grote tafel en luistert naar presentaties of video's en tussendoor maak je mooie dingen. Extra leuk als je iets moois meeneemt voor hen.



Ik heb er voor de zekerheid 8 gemaakt, want de tafelgrootte wil nog wel eens wisselen.
Ik koos voor de tekst: we must celebrate, want Stampin'Up! bestaat dit jaar 30 jaar.

Zo benieuwd of er nog een speciale verrassing komt, of wellicht een leuke extra prize patrol!!

Wil je deze doosjes ook maken, voor het gemak zet ik de producten op een rijtje:


Materialenlijst 
 
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

Wie weet zit ik zaterdag wel naast je!
Dan heb je mazzel

2 opmerkingen: