Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 30 september 2019

Stempel & Scrap Maritieme kaarten

leonibg.blogspot.com


Wat leuk dat jullie terug zijn voor wat inspiratie.
Op deze vroege maandagmorgen heb ik zelfs 3 kaartjes voor jullie!

Op het bovenstaande kaartje begin ik lekker makkelijk.

Een basiskaart van een halve A4 in de kleur Crumb Cake met een rillijn op de lange zijde.
Daarop een matje van 10 bij 14,3 cm in Night of Navy blauw.
Van het designpapier gebruikte ik twee stukken.
Een rechthoek van  6 bij 12  cm en een wat smallere rechthoek van  4,5 bij 13,5 cm
In de smalle rechthoek knipte ik de onderkant in, zodat er een soort vaandel (banner) ontstaat.
Ik voegde een klein stukje lint toe dit lint is helaas niet meer verkrijgbaar, sorry.
Op een stukje wit stempelde ik het bootje en de meeuwen, en gebruikte de Circle snijmallen om deze uit te stansen. De tekst "Dank U" verdient een beetje uitleg.

Afgelopen april was ik in Duitsland op een groot evenement dat wij On Stage noemen. Daar heb ik deze stempelset gewonnen. Helaas was hij in het Duits ; )
Dit is dus het betere plak en knipwerk met mijn stempels. Ik zette er de schaar in.

leonibg.blogspot.com


Tijd voor kaartje 2!
Deze keer begon ik met een halve A4 in whisper white thick.
Van het designpapier gebruikte ik twee stukken in de vorm van rechthoeken.
Bij deze kaart gebruikte ik ook de Smooth sailing snijmallen.

Ik stanste een stuur uit en een stuk zeewier.
Op een stuk wit stempelde ik hetzelfde bootje als op kaart 1, maar dit keer kleurde ik hem in met blends, onze alcoholmarkers. Onder de cirkel een extra scalloped cirkel in die mooie night of navy blauw.

De tekststempel veel geluk komt uit onze Nederlandse set Van alles wat. Ben je benieuwd naar alle Nederlandse teksten? Kijk dan eens {HIER}


leonibg.blogspot.com

Nog een derde kaartje als bonus! Ook deze basis is thick whisper white.
Je maakt er een witte mat op. Maar voordat je deze opplakt haal je er een cirkel uit met de cirkel snijmallen. Zo kun je er een stukje designpapier achter plakken.

Het stuurwiel en de twee stukken touw zijn ook snijmallen. De vuurtoren en het kompas zijn gestempeld op een stukje wit en extra opgeplakt.
Het label is ook uit deze set (maar het bovenste stukje heb ik eraf geknipt).

De meeuwen zijn gestempeld.  


Deze producten zijn ook bij mij verkrijgbaar:
 
Crumb Cake 3/8 Inch Taffeta Ribbon
Crumb Cake 3/8 Inch Taffeta Ribbon
[122966]



Zie ik je snel weer?

1 opmerking:

  1. Ze zijn schitterend, net zoals je hele stapel die je gisteren bij je had!

    BeantwoordenVerwijderen