Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 1 september 2019

Mijn wereld staat even op zijn kop

LeoniBG

Soms ben je er even ondersteboven van. Hebben jullie dat gevoel nou ook wel eens?
Niet letterlijk natuurlijk, ik ben gewoon graag een beetje gek😉.
Figuurlijk, bedoel ik. Er gebeurt iets en daar ben je zo mee bezig dat even alles stil staat.

Dat heb ik nou deze week!

Het begon al eerder, een paar weken geleden. Ik was samen met twee vriendinnen lekker aan het bijkletsen en ondertussen creatief bezig. Eigenlijk kwamen we alledrie tot de conclusie dat het zo fijn is dat we deze hobby samen kunnen delen. Het geeft je een mogelijkheid om het dagelijkse leven even te laten voor wat het is. Even een mini pauze, weer in balans te komen met jezelf.
Als je immers goed voor jezelf zorgt, kun je daarna ook weer makkelijker voor een ander zorgen.

En zeg nou zelf, dat hebben we best een beetje nodig met elkaar.
Deze creativiteit willen we graag op een bredere schaal delen met anderen! Daarnaast zijn wij alledrie dol op de producten van Stampin'Up!®

Toen was daar ineens een droom...
Kunnen wij niet met zijn drieën samen een website beginnen? Waar iedereen die dat wil een aantal keer per week even inspiratie kan komen opdoen? Waar je mee kan doen aan uitdagingen om ook zelf aan de slag te gaan en waar je aan anderen kan laten zien wat jij hebt gemaakt?  Een site waar je terecht kan als je onze materialen ook in huis wil halen om zelf creatief aan de slag te gaan. Workshops kunt volgen op locatie of de workshop laten opsturen om hem thuis te maken!

Vandaag komt deze droom uit! Onze {WEBSITE} gaat vandaag live!
Ik zou het superleuk vinden als je even komt kijken, laat je een berichtje voor me achter hoe je het vindt?

stempelenscrap.blogspot.com


2 opmerkingen: