Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 9 september 2019

Celebrate with cake uit de beginnerscatalogus

 Iets meer dan een week geleden mocht ik een productpresentatie geven aan een groep collega's van Stampin'Up! die in de periode januari tot maart 2019 zijn ingestapt en nu nog bij ons zijn.

Speciaal voor deze groep collega's werd een hele middag georganiseerd in Vianen. Het was een perfect geregelde dag met uitleg over diverse zakelijke onderwerpen, lekker eten en drinken. Er waren ook drie productpresentaties. Alle gasten gingen weg met een leuk pakket materiaal. Het leek wel een mini On Stage, er waren zelfs Prize Patrols!

Het doel van mijn presentatie was om te laten zien dat je met één stempelset en slechts een paar kleuren inkt en wat cardstock al hele leuke kaartjes kan maken!
Na mijn presentatie was er een uitdaging: gebruik deze stempelset, witte basiskaartjes en alleen inkt en maak iets moois in 20 minuten.


Geen één kaart was hetzelfde, wat een creativiteit.
Er werden drie winnaars geselecteerd en die kregen een stempelset cadeau.


Een van mijn eigen kaartjes zie je hier van dichtbij. Ik heb er een bijpassend aardigheidje bij geknutseld. Als iemand een workshop bij mij komt volgen, vind ik het altijd leuk als de tafel er verzorgd uit ziet!

In deze kaart gebruik ik twee techniekjes.
De een is de stamp off techniek. De eerste keer stempel je de afdruk rechtstreeks nadat je inkt hebt gepakt. De tweede keer stempel je zonder dat je eerst nieuwe inkt oppakt. Hiermee verdubbel je de hoeveelheid inktkleuren die je tot je beschikking hebt.

De tweede techniek die ik heb gebruikt, is die van het manipuleren van de vorm van de stempel.
De banner is in deze set eigenlijk een beetje in een halfronde vorm.
Door het photopolymeer een beetje te manipuleren, kun je hem ook recht afstempelen (zoals je kunt zien bij mijn tekst "Lots of birthday wishes").

Hopelijk heb je iets aan deze tips!


Deze producten kun je ook bij mij bestellen:
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten