Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 16 september 2019

Echte post is zoveel leuker!

leonibg.blogspot.com

Het is maandag, tijd voor een blogbericht van mij.
Aangezien deze maand een groot aantal pakken designpapier in de aanbieding is, wil ik dat natuurlijk wel gebruiken!
Je kunt uit 10 verschillende soorten kiezen. Als je 3 pakken aanschaft, mag je een vierde gratis uitkiezen! Dat is wel lekker 14 euro voordeel. Deze aanbieding loopt t/m 30 september.




Hoe maak je dit kaartje?

In het ontwerp van het bovenstaande kaartje kun je 5 verschillende strips papier gebruiken. Zo krijg je een lekker fleurig geheel. De strips zijn 2,5 cm breed. Deze plak je op een stukje kopieerpapier (of een restje oud papier) om ze bij elkaar te houden.
Deze heb ik vervolgens uitgesneden met de rectangle stitched snijmallen.
Daar draai je 3x een stukje thread omheen en maakt een mooi strikje.
Ik voegde een stukje cardstock toe en een label met tekst.
Achter het label maakte ik wat uitgeknipte veertjes vast (gewoon uit het designpapier geknipt).

Workshopmiddag Zaterdag 12 oktober

Vind je de stijl van het papier ook zo leuk? Dan heb je mazzel! Er staat een workshopmogelijkheid voor je klaar om met dit papier te kunnen werken.
Je kunt je hier nu voor opgeven! 
Het is op Zaterdag 12 oktober van 13 tot 17 uur tijdens onze Creativi⌚tijd! -een cadeautje voor jezelf. Je kunt hier meer over lezen op onze {workshoppagina} en je daar ook meteen opgeven.

Echte post is zoveel leuker! 

Als ik eenmaal een leuk ontwerp van een kaartje heb, maak ik er meestal gelijk een paar.
Je weet de afmetingen al en hoe je de laagjes op elkaar wilt bevestigen.



Wat ik ook heel fijn vind, is dat ik dan meteen een voorraadje heb om te gebruiken voor onze Echte post is zoveel leuker groep op Facebook. Dit is zo'n leuke groep creatievelingen!
Totaal hebben we ruim 200 leden. Een keer per maand krijg je de vraag of je die maand een kaartje wilt sturen aan minimaal één van de leden.
Iedereen die JA zegt, stuurt een zelfgemaakt kaartje naar iemand van de deelnemers van die maand. Zodra je een kaartje ontvangt, plaats je een berichtje op Facebook om te showen. Zo kom je ook meteen aan nieuwe inspiratie.
Lijkt je dat ook leuk? Echte kaartjes in de brievenbus? Wordt dan lid van onze groep en klik {HIER}


Wat een lekker lange post vandaag, sorry😊 




Materialen om dit kaartje te maken zijn bij mij te bestellen:

 





Deze papierpakketten doen mee aan de 3+1 actie:

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten