Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 13 september 2019

Heb jij dat nou ook wel eens?

Je wil heel graag creatief aan de slag, maar op de een of andere manier weet je even niet hoe je moet beginnen. Soms is je hoofd zo vol!

Je zit aan een fijn bureau of op een hoekje van je eetkamertafel. Je hebt de prachtigste spulletjes om je heen en toch lukt het niet.

Voel je hem al aankomen? Pinterest!
Zo fijn. Dat had ik deze week.

Zo belandde ik bij een kaartje van Rachel die me heel erg aansprak.



Ik heb dit ontwerp gebruikt om mijn eigen kaartje te maken.
Dit noem je CASE ⃕  copy and share everything!
Het is aardig als je vermeldt van wie je het idee hebt (als je dat kunt vinden).
Op mijn kaartje gebruikte ik een Nederlandse tekst en andere bloemen, glittertje extra.

leonibg.blogspot.com



Deze materialen zijn bij mij verkrijgbaar:
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten