Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 2 september 2019

Dream big

Dag lieve allemaal,

Ik weet niet of jullie gisteren al onze aankondiging hebt gelezen?
Ik ben samen met twee vriendinnen een MEGA project begonnen!
Voortaan blog ik ook elke maandag op onze nieuwe website.  Caro op woensdag en Monique op vrijdag, zo hebben jullie drie keer nieuwe inspiratie!

We hebben samen grootse plannen, zo leuk.
Elke drie weken een nieuwe Uitdaging (vanaf oktober), grote workshops en crops met goodiebag. Bruis ineens van de ideeën.
Heb je het allemaal gemist, kun je het {HIER} teruglezen.

Ter inspiratie voor vandaag wil ik graag grote dromen met jullie delen.
Deze kaart past daar uitstekend bij:

leonibg.blogspot.nl

Zo blij word ik van deze stempelset!
In mijn fantasie is de koe linksboven een echte dromer, ze fantaseert over haar droomman.
De achtergrond zeshoeken heb ik gesponst met de kleuren Highland heather, Granny apple green en coastal cabana. De stempels zijn ingekleurd met acoholmarkers, onze blends. Ik heb de zeshoeken op een yellownote getekend en uitgeknipt zodat er een mal ontstaat die je kunt sponzen. Ik hoop dat deze vorm dies ooit nog in de catalogus komt te staan, vind de vorm erg leuk.

De stempelset is Over the Moon. Een van mijn favorieten uit de Jaarcatalogus.

Maak de kaart gerust na, als je vragen hebt, laat dan een berichtje voor me achter of stuur een mailtje.
Wil je materialen bestellen, dat verzorg ik graag voor je.

Gebruikte Stampin'Up!® materialen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten