Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 23 september 2019

Come sail away Designer series paper



Vandaag is het tijd voor een maritiem avontuur.
Ik ging voor jullie aan de slag met het designpapier Come sail away.
Deze lijn leent zich heel goed om kaartjes mee te maken, maar een scraplayout of zelfs een home decorstuk gaan ook prima!
In de video van Stampin'Up!® kun je desgewenst de voor- en achterzijdes van het designer series papier goed van dichtbij bekijken!



Hoe maak je deze kaarten?

Om deze kaarten te maken gebruikte ik per kaart vijf stripjes papier van ongeveer 2,5 cm breed en 10 cm hoog. Ik maakte combinaties van afwisselende patronen en deze plakte ik op een restje papier (bijvoorbeeld een kladblaadje of retired papier). Vervolgens gebruikte ik de rectangle stitches snijmallen. In dit geval de een na grootste uit de set. Dan krijg je een perfect gesneden rechthoek met een gestitched randje.  Het mooie Bakers twine wond ik er twee maal omheen, eindigend in een strikje. Een label maakte ik met de every day label punch.
Deze kaart maakte ik op 3 verschillende kleuren cardstock: Mossy meadow, Soft suede en Night of navy. De formaten van deze kaart zijn 21 cm x 14,8 cm, gerild op 10,5 cm. Dit is precies een halve A4.

Tijd voor een layout!



Met dit designpapier en een paar kaartjes van het Come sail away memories and more pack kun je ook een layout maken. De sketch die ik hiervoor gebruikte, komt van de Facebook groep Scrapbooking Global (voor liefhebbers van scraplayouts en Stampin'Up!®):


Workshopmiddag 12 oktober

Eigenlijk maak ik de hele week al kaarten in dit thema om als voorbeelden mee te nemen naar onze workshopmiddag. Deze is op 12 oktober in Wateringen (Zuid-Holland).
Jij komt toch ook? Je kunt bijvoorbeeld gaan voor ons Creativiđź•—tijd pakket 1 in het thema Maritiem. Je kunt je nog opgeven tot 27 september, lees er {hier} meer over.



Deze producten gebruikte ik en zijn ook bij mij te bestellen:
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten