Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 31 augustus 2019

Stamp academy Vianen


leonibg.blogspot.com

Wat een leuke dag vandaag!
Ik ga in Vianen een presentatie verzorgen voor nieuwe Stampin'Up! collega's.
Voel me vereerd om uit te leggen waarom Stampin'Up! zo leuk is en dat je echt geen hele verzameling nodig hebt, voordat je voor het eerst een workshop kunt geven.

Het begint natuurlijk allemaal met onze producten. Die moet je gewoon laten zien. Zolang je er zelf niet zoveel hebt, gebruik je een catalogus. De beginnersbrochure is daar perfect voor!

Je bedenkt met welke stempelset je een workshop wilt geven en je gaat lekker kaartjes maken! Gewoon eerst kijken waar je zelf blij van word. Want als jij er blij mee bent, straal je dat uit en kom je oprecht over.


Als je als basis werkt met kant en klare notecards met enveloppen en twee kleuren inkt, kun je al met 4 artikelen een superleuk kaartje maken. Bovenste plaatje is de voorkant, de onderste is de binnenkant. De hartjes zijn in 1 inktkleur (melon mambo) Door de stempel twee keer af te drukken en maar 1 keer inkt te pakken, krijg je twee tinten

leonibg.blogspot.com

Als je een stapje verder gaat en 3 kleurtjes inkt neemt, heb je in potentie 6 tinten op het kaartje.
Het linkerkaartje heeft de kleuren bermuda bay, granny apple green en mango melody.

leonibg.blogspot.com
 Ik vind zelf dat het toevoegen van een extra laagje cardstock de kaart wat sprekender maakt, zoals op het rechterkaartje.

Ben je vandaag naar de presentatie geweest?
Hopelijk vond je het net zo leuk als ik. Mocht je nog vragen hebben, dan mag je me altijd een berichtje sturen.

Lees je mee en denk je er zelf over na om in te stappen? Wat leuk! Ik zou het natuurlijk extra leuk vinden als je dat bij mij doet, lees {HIER} meer.



Voor deze kaartjes gebruikte ik de volgende Stampin'Up!® producten:



1 opmerking: