Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 24 oktober 2019

Stempel en scrap Uitdaging 2: Herfst of Halloween

Leonibg.blogspot.com

Vandaag start onze tweede Uitdaging voor ons stempel en scrap blog. (#SESU2)
Het thema van de komende periode is Herfst of Halloween.

Jij doet toch ook mee?



Je kunt vanaf vandaag meedoen tot en met vrijdag 8 november.
De dinsdag erna maken wij onze top 3 bekend en kiezen hieruit onze winnaar, die mee mag doen als gastdesigner bij Uitdaging 4.


Persoonlijk ben ik helemaal blij met het Halloweenthema.
Daar kan ik wel wat mee!
Ik hou van Halloween en alles wat daarbij hoort. Dit jaar doet mijn dochter weer mee in de Fright Night van de Vruchtenbuurt in Den Haag. Voorpret alleen is al helemaal tof!


Met mijn kaart doe ik ook mee met de Halloween SWAP die loopt via de Facebookpagina van de Echte post is zoveel leuker groep. Als jij daar ook aan meedoet, kun je die kaart mooi gebruiken voor onze uitdaging, twee vliegen in een klap!


Ik gebruikte Basic Black cardstock als basis voor mijn kaart. Ik stempelde spinnenwebben met versamark en bestrooide deze met zwart glitter embossingpoeder.
De raaf kreeg ik goed op de tak gestempeld door gebruik te maken van de stamparatus, wat een handig hulpmiddel is dat toch!


Deze producten zijn ook bij mij te bestellen:
 


Jij doet toch ook mee met onze challenge?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten