Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 5 oktober 2019

Creatieve Harten bloghop Kleine verpakkingen


Hee hallo! Hop jij ook lekker mee vandaag?
Het is vandaag een bijzonder leuke dag om creatief te zijn, het is wereld kaarten maken dag.
Daarom hebben we vandaag extra mooie kaarten voor jullie gemaakt....oh nee.
Het thema van deze bloghop is kleine verpakkingen 😊

Dat is natuurlijk net zo leuk.
Iedereen heeft wel eens een kleinigheidje om cadeau te geven, of een traktatie.
Bij mij is dat in oktober altijd Halloween.


Het is nog een beetje aan de vroege kant, maar ik ben aan de slag gegaan met Halloween traktaties.
De coffin treat boxes zijn GEWELDIG!
Je hoeft ze alleen nog maar te versieren.

Bij onderstaand doosje geeft een cirkel in Crushed curry meteen al een volle maan gevoel.
Ik voegde er een stans aan toe van een kerkje in zwart papier.
Cool, samen met een vleermuis (of is het batman?)


Bij onderstaande versierde doodskist zijn het spinneweb en de spin met heat embossing gemaakt.
Het spinneweb in zilver en de spin met zwart glitter embossingpoeder.

Zwart op zwart kreeg ik niet mooi genoeg op de foto, dus ik heb hem nog een keer gemaakt en dit keer op smoky slate (grijs) kaartkarton. Dit knipte ik uit.

Het tekstlabel is een pons, maar dan met een stukje eraf geknipt. Deze maat kwam veel mooier uit op dit doosje.
 


Hop jij mee?

Deze materialen zijn ook bij mij te bestellen:
 
1-3/4" (4.4 Cm) Circle Punch
1-3/4" (4.4 Cm) Circle Punch
[119850]

6 opmerkingen:

  1. Hier in de buurt wordt helaas niet zo veel aan Halloween gedaan, maar die kistjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh ze zijn zo leuk! Helemaal op jouw lijf geschreven die Halloween doosjes.
    Daar ga je straks mee scoren tijdens jullie Halloweenfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vollemaangevoel... daar heb ik dan wel gedachten bij haha, maar het ziet er weer heerlijk Leonies! uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben zelf niet zo van Halloween maar vindt de ge-embosste spin en het spinnenweb erg leuk!
    Vier jij halloween?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! Rond 31 oktober is er in onze wijk altijd een soort optocht waarbij hele hordes kinderen mooi verkleed de deuren langs gaan. Het wordt eigenlijk elk jaar een beetje groter. Vind het zelf leuk om traktaties klaar te maken en eng verkleed in de tuin te zitten wachten op 'slachtoffers'. Via een speaker klinkt bij ons spookmuziek en mijn huis is ook aan de buitenkant versierd.

      Verwijderen