Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 2 november 2019

Creatieve Harten bloghop Kerst


Dag lieve allemaal!

Welkom bij weer een nieuwe bloghop van ons Creatieve Harten team.
Vandaag hebben we lekker veel inspiratie voor de komende feestdagen: Kerstmis.

Tuurlijk, het duurt nog wel eventjes, maar je kunt nooit vroeg genoeg beginnen met het maken van kerstkaarten, toch?


Artikelen zijn bestelbaar via knutselenmetleonibg@gmail.com

Mijn eerste kaart is gelijk een mooie luxe. Het is een liggende kaart, die begint als een half A4 in de lengte gesneden. Je rilt hem zoals gebruikelijk op 14,8 cm. Maar de voorkant ril je nog een keer door de midden op 7,4 cm. Die klap je naar achter, zodat er een mooie ruimte ontstaat om een cadeaupasje of geld cadeau te geven.

Artikelen zijn bestelbaar via knutselenmetleonibg@gmail.com

Ik kon de verleiding niet weerstaan om een mooie snowglobe te vullen. Deze globes zijn heel makkelijk zelf te maken. De globe is van voor en van achter voorzien van een zelfklevende laag. En de bijbehorende dies maken het gat precies passend in je papier.

De boompjes kregen een glimmend laagje met embossing paste, onderin de globe gebruikte ik ice stampin'glitter. Zowel de bomen als het hert zijn met mini dimensionals opgehoogd.


Artikelen zijn bestelbaar via knutselenmetleonibg@gmail.com

Aan de linker binnenzijde van de kaart is een mogelijkheid om geld of een cadeaupasje in de kaart toe te voegen. Dat is een mooi cadeautje voor onder de kerstboom of in een mooie kerstsok toch?

Artikelen zijn bestelbaar via knutselenmetleonibg@gmail.com
 Voor mijn tweede kaartje gebruikte ik de andere helft van de A4.
Ook deze ril je op 7,4 en 14,8 cm
Alleen plak je deze keer niet de linkerzijde vast, maar maak je een zogenaamde Z fold kaart.

leonibg.blogspot.com

Dit prachtige papier heeft niet veel nodig. Je kunt de prachtigste winterlandschappen maken!
De Nederlandstalige tekst die ik gebruikte, komt uit de set Knusse Kerst.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren.
Ga snel bij de andere kijken!
Hop lekker mee:




 Deze materialen kun je ook bij mij bestellen:
 

4 opmerkingen: