Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 7 oktober 2019

Zo trots als een pauw

Materialen bij mij verkrijgbaar

Voor mijn kaartje vandaag gebruikte ik de Noble Peacock suite. Zo'n prachtige lijn.
Met de TUFTED embossingfolder krijg je een mooi patroon in het groene foil.

Het lint bij deze suite is ook mooi dubbelzijdig, old olive groen en pretty peacock door elkaar.

Hoe ik de staart maakte, kun je lezen op ons stempel en scrap blog.

Daar kun je ook nog steeds meedoen aan onze uitdaging: {Doe je mee donderdag}.
Deze keer in het thema dieren, daar kun je alle kanten mee op, toch?

Doe jij ook mee bij stempelenscrap.blogspot.com?


Deze materialen zijn ook bij mij te koop:
 


Zie ik je snel weer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten