Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 21 oktober 2019

Let it snow - maandaginspiratie

Leonibg.blogspot.com

Ik kan er niks aan doen, echt niet!
Natuurlijk zitten we nog in het midden van de herfst.
Maar ik word zo blij van onze nieuwe stempelset Snowman season!

Met wat lijm en Stampin'glitter geef je de sneeuw een glinsterend randje.
Never enough glitter, toch?

Deze set komt met een punch voor de sneeuwpop, heel makkelijk dat je ook de sneeuwpoppen uit het designpapier ermee uit kan ponsen.
Het let it snow specialty designer series paper heeft verschillende motieven.
Voor en achterkant zijn ook verschillend.
Mooie sneeuwvlokken achtergrond, wantjes, sneeuwpoppen in diverse dessins, groot en klein.
Heel divers te gebruiken.

De sneeuwsterren op bovenstaande kaart zijn gedeeltelijk van het designpapier en wat extra door te heat embossen.

Deze materialen zijn bij mij te koop, zolang de voorraad strekt

Op deze kaart gebruikte ik ook een vel uit het designer series paper.
De sneeuw knipte ik uit de hand en ook hier gebruikte ik een randje glitter.
Deze sneeuwpop komt ook uit het design papier.
Ik ponste hem uit met de Snowman builder punch.
De tekst is gestempeld.

Voorlopig kan ik lekker los.
Ik hoop dit seizoen weer al mijn kerstkaarten met de hand te maken en daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!

Leonibg.blogspot.com

Ik heb het toetje voor het laatst bewaard.
Is het geen schatje?
Deze doosjes maak je heel eenvoudig met de mini curvy keepsakes snijmallen.
Het wordt extra leuk als je hem aankleedt als sneeuwpop met de Let it snow accesoire box en een stukje lint.



Deze materialen kunt u ook heel eenvoudig bij mij bestellen, stuur een mailtje aan knutselenmetleonibg@gmail.com:
 

Ik wens jullie een lekker creatieve week toe.
Wellicht heb je herfstvakantie, geniet ervan!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten