Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 14 oktober 2019

Stempel en scrap Slakkenpost

Doe ook mee bij stempelenscarp.blogspot.com

 Slakkenpost

Ongeveer een week geleden organiseerden we op Wereld Kaartenmaak dag een echte slakkenpost.
Op de Facebookgroep Echte post is zoveel leuker en op onze website Stempel & Scrap
maakten we van te voren bekend dat we dat van plan waren. We riepen mensen op om zich aan te melden zodat we via email maatjes aan elkaar konden koppelen.
Zo werd ik gekoppeld aan Gerda Verduin.

 Vandaag laat ik jullie zien wat ik ervan heb gemaakt.

Leonibg.blogspot.com

De voorkant van mijn mapje heeft een envelopje, gemaakt met het punchboard.
Een stukje vellum met daarop een Tag met het konijntje en een losse tag met een wens voor Gerda.
Ik ben trouwens ook enorm benieuwd hoe haar post eruit komt te zien.
Het leuke aan een slakkenpost is dat je ook een kadootje in de post terug krijgt!

Als je de binnenkant bekijkt, dan zit aan de linkerzijde in de pocket de volgende kaart:
(voor het gemak legde ik hem rechts voor het maken van de foto).
Dit is echt nog steeds mijn "Statement of my heart"


Doe ook mee met de EPIZL Facebookgroep!

 Aan de rechter binnenzijde stempelde ik met een van onze retired herfst sets een beer en een vos en een prachtige tekststempel die zich leent om met verschillende kleuren af te stempelen!
De eekhoorn is gestempeld met menento inkt en ingekleurd met alcoholmarkers.
 




 Deze kaart zou zich ook prima lenen voor onze Uitdaging! Je hebt nog een paar dagen om een kaart of ander project te maken om mee te doen! Tot nu toe gingen al 4 mensen je voor!

 

 Video terugkijken?


Wil jij dit slakkenpost project alsnog maken? Kijk dan hier onze video:



Met deze materialen maakte ik deze slakkenpost:

 
Statement Of My Heart Stamp Set
Statement Of My Heart Stamp Set
[148108]
Thankful Forest Friends Clear-Mount Stamp Set
Thankful Forest Friends Clear-Mount Stamp Set
[139723]



Wat fijn dat je weer even langskwam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten