Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 18 november 2019

Sinterklaas met golden oldies

Doe je mee met SESU3?

Afgelopen zaterdag was ik met 4 vriendinnen samen om lekker creatief te zijn met elkaar.
Een keer in de zoveel maanden komen wij bij elkaar en kletsen wat af!
Zo fijn om elkaar af en toe te zien, ik laad daar helemaal van op.

De meesten scrappen op zo'n dag en ik maak meestal kaartjes.
We hebben ook vaak een fotomomentje.

Aangezien het deze zaterdag de aankomst van Sinterklaas was, hadden we mazzel!
Muziekband en alles erop en eraan!




Ik vind het altijd leuk om wat mee te nemen naar zo'n dag.
Je krijgt immers niet altijd meer de gelegenheid om traktaties te maken met oudere kinderen in  huis. En traktaties maken is juist iets wat ik heel leuk vind om te doen!
Deze vulde ik met strooigoed.
Met deze verpakking hoop ik je ook te inspireren om iets te maken in het thema Sinterklaas, dan kan je meedoen met onze uitdaging SESU3!

leonibg.blogspot.com

Deze Stampin'Up! verpakkingen zijn zo mooi! Een stevig kraft doosje met een mooie windowsheet om naar binnen te kunnen kijken. En zolang je ze in de originele verpakking bewaard, zijn ze voedselveilig.
(Helaas zijn deze mooie verpakkingen niet meer te koop.)

Ik vind het zo jammer dat ik nog zoveel 'oude' materialen heb liggen, dat ik het af en toe niet kan laten om ze nog te gebruiken. Ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik ze ook blog.
Omdat ik wist dat ik voor een golden oldie ging, heb ik meteen maar alles met 'oude' favorieten gemaakt. De best badge banner punch, burlap ribbon en de stempelset Decemberlabels.

Natuurlijk heeft Stampin'Up! ook heel veel verpakkingsopties in de huidige catalogi staan.


Alle traktatie mogelijkheden op een rijtje:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten