Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 4 november 2019

Een herfstkaartje van mij

Materialen zijn bij mij te koop!

Gezien het druilerige weer leek vandaag een herfstig kaartje wel op zijn plaats!
Om deze kaart te maken stanste ik eerst 45 keer met de leaf punch in verschillende groen- , rood- , oranje- en geeltinten.

Ik zette een cirkel met een passer op een kladblaadje, zodat ik met plakken van deze krans mooi de vorm van een cirkel kon volgen.

Op deze kaart gebruikte ik veel verschillende techniekjes: ponsen, stansen, stempelen met en zonder mask en de babywipe techniek. Wellicht heb je van de laatste nog niet eerder gehoord?

Je pakt een babydoekje (of reinigingsdoekje) en legt dat op iets hards van plastic of op een bord en daar druppel je met ink refill in verschillende kleuren op.  Dan krijg je een soort tijdelijke inktpad met verschillende kleurtjes.
Dat geeft een heel fijn effect bij het stempelen van herfstblaadjes. Ik stempelde een heel rijtje blaadjes naast elkaar. De bovenzijde sneed ik af, de onderzijde knipte ik langs het randje.




In de binnenzijde van de kaart gebruikte ik ook de babywipe techniek en ik stanste een takje met besjes. Deze zit in de seasonal layers snijmallen.
Een keer in een bruintint en een keertje in cherry cobbler, door ze over elkaar heen te plakken lijkt het een geheel.

Wist je dat je nog tot vrijdag mee kan doen aan onze tweede challenge? Het thema van deze keer is:



De winnaar van deze uitdaging mag voor een keertje gastdesigner zijn op ons blog stempelenscrap.blogspot.com

Probeer het gewoon een keertje, vinden we superleuk! 
 

Deze materialen gebruikte ik voor mijn kaartje:

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten