Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 14 november 2019

Hoor de wind waait door de bomen


Vandaag is het alweer tijd voor SESU3. Voor wie nog niet weet wat een SESU is...dat is een Stempel en Scrap Uitdaging!
Samen met mijn vriendinnen Monique en Caro heb ik een inpiratieblog.
Op dit blog hebben we ook regelmatig uitdagingen, zodat je de kans hebt om een keer gastdesigner te worden.

Hoe leuk is dat? Je hoeft er geen blog voor te hebben. Een foto insturen per mail is ook mogelijk.
De uitdaging voor de komende 15 dagen is: Sinterklaas.

Doe jij ook mee?

Je kunt {hier} kijken naar onze inspiratie.

Hoe maakte ik deze kaart?

Ik begon met een kaartbasis in de kleur Real Red 10,5 bij 21 cm, met een vouw op 10,5 cm
Daarop een matje van 10 bij 10 cm in Blueberry Bushel.

Het blauwe stuk cardstock legde ik in de Stamparatus, een heel handige stempelhulp om o.a. stempels op exact dezelfde plek nog eens te kunnen afdrukken.
Ik gebruikte eerst een pons om uit een yellownote (post-it) een cirkel te ponsen. Deze plakte ik op het cardstock waar ik de maan wilde hebben.
Toen stempelde ik de bomen 3x met steeds opniew zwarte inkt. Zo krijg je een mooie diepe afdruk, zodat het wart beter opvalt op het blauw.

Op de plek van het gele post-it rondje legde ik daarna een cikel van geel cardstock.
De rest van de blauwe kaart dekte ik af met kladpapier.
Toen stempelde ik nogmaals de bomen af.
Op deze manier loopt de boomstempel perfect door op de maan.

Ik gebruikte vervolgens een sponsje met blueberry bushel inkt om de lucht wat donderder te maken.
De tekststempel is afkomstig uit de set: Binnen is het warm.  Ik was er heilig van overtuigd dat deze set nog in de catalogus stond, mijn excuses, dit is helaas niet zo. Ik had beter ons eigen overzicht kunnen gebruiken, {hier} kun je immers vinden welke sets er zijn!


Deze producten heb ik gebruikt om mijn kaartje te maken: *helaas is de stempelset en het rode lintje niet meer verkrijgbaar

 
Real Red 1/8" (3.2 Mm) Solid Ribbon
Real Red 1/8" (3.2 Mm) Solid Ribbon
[144631]
Lief dat je even langskwam!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten