Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 25 november 2019

Oh kom er eens kijken!



Doe jij al mee met onze challenge?

Welkom bij wat nieuwe inspiratie voor de Sinterklaastijd.
Zo jammer dat mijn eigen kinderen te groot zijn om nog echt die magie mee te maken.

Voor vandaag maakte ik een dak, met een schoorsteen en een kadootje.
Uiteraard past deze kaart prima bij onze SESU3 uitdaging!
Als je ook mee wilt doen, heb je nog tot vrijdag 22 uur de tijd.


Leonibg

Allereerst het dak!
Die heb ik gemaakt met het nieuwe cardstock Terracotta tile en de balloon punch (de kleinset ballon uit deze pons).
De kaart zelf is een standaard half A4 liggend in de kleur Basic Grey.

Uit de bovenkant van de kaart heb ik een gat gesneden van 5 cm breed en 2 cm hoog.

De schoorsteen heb ik precies passend gemaakt, zie layout hieronder.
Ik heb het doosje zo uitgekiend dat de breedte 5cm werd en de hoogte 3 cm, de diepte 4 cm.
Het steentjes patroon tekende ik uit de hand met een krijtstift.

Leonibg

Het kadootje voor erin heb ik een fractie kleiner gemaakt, dus 4,8 cm breed en 3,8 cm diep.
De hoogte hield ik op 4,5 cm, zodat het lekker een stukje uitsteekt.



Ik zou het zo leuk vinden om ook jullie creaties te zien!
Doe gewoon mee en laat zien hoe jij aan de slag ging met het Sinterklaasthema.
Dat vinden wij hartstikke leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten