Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 19 augustus 2019

Varied vases

Nou nou, dat werd wel weer eens tijd! Sorry dat jullie de laatste tijd niet veel van mij hebben gehoord. Af en toe neemt het leven een loopje met je en komen er allerlei andere dingen tussendoor.

Maar er komen volop creatieve uitingen aan! Samen met Caro en Monique achter de schermen druk bezig. Zo leuk!

Vandaag heb ik voor jullie twee kaartjes gemaakt met vaasjes. Op speciaal verzoek van Diana, die graag een workshop wilde uitproberen.

LeoniBG

De eerste kaart heeft als basis een half A4 thick whisper white, met een vouw in het midden. Voor dit kaartje liet ik me inspireren door mijn teamgenootje Monique. Op de basis een matje van 9x 13 cm.
De stempelset Varied vases is gemaakt van photopolymeer. Dit maakt het uitermate geschikt om in twee stappen te stempelen. Eerst de buitenste vorm en die vul je met een kleur naar keuze.
Bij de middelste vaas vulde ik hem slechts gedeeltelijk, zodat je als effect krijgt dat er water in een doorzichtige vaas staat.
De tekst op de eerste kaart is uit de Nederlandse stempelset Kaartje van mij. Heb je interesse in meer Nederlandse teksten, vraag mij naar de mogelijkheden!


LeoniBg
Het tweede kaartje is een notecard, een wat kleiner formaat. Ik liet me inspireren door een design van Margriet, zij maakt altijd zulke leuke kaartjes. Je kunt de achtergrond uiteraard maken met de Buffalo check stampset. Ik gebruikte nog wat restjes papier van de Sale a bration.
Het vaasje heb ik gemaakt door eerst de vaas te stempelen met versamark en te heat embossen met wit embossingpoeder. Daarna kleurde ik de vaas met een daubertje en wat inkt. De stempeltekst staat normaal gesproken achter elkaar. Ik knipte de stempel in twee delen, zodat je ze ook onder elkaar kunt stempelen.


Boodschappenlijstje:
 

Heb je zin gekregen om ook wat te gaan maken? Ik voorzie je graag van materiaal of een catalogus. Ook kun je bij mij een workshop volgen (al vanaf 10 euro).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten