Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 26 augustus 2019

First frost designer series paper sneak peek

Nog maar iets meer dan een week wachten en de nieuwe najaarscatalogus gaat in!
Kan niet wachten om hem met jullie te delen. Nog even geduld!

Ben wel alvast met een paar sets aan de slag gegaan.
Een van de grote voordelen van demonstrator zijn, is dat je lekker vroeg met de nieuwste spullen kunt spelen. Ben je gek op onze producten en ben je wel in voor wat extra, extra korting? Lees dan vooral deze {INFO} eens door!

Een van de eerste dingen die me opviel was de First Frost suite. Deze suite heeft zo'n mooi papier van 15x15 cm. Je hebt maar een strip papier nodig, wat cardstock en een tekst en je kaart is klaar.


Op dit eerste kaartje gebruikte ik de dies om met vellum wat takjes te maken, ik gebruikte als cardstock blueberry bushel. De kaart is een standaard half A4.
Het eerste en tweede kaartje samen gebruiken precies één velletje uit dit prachtige papier.

Om de kaart nog wat extra's te geven maakte ik er een schudkaartje van (shaker card). De dies hebben een frame die erg mooi is om winterse kaarten een frmae te geven. Stukje window sheet erachter plakken. Wat glitter en snow sequins toevoegen, de rand goed dichtmaken met een 3d tape randje en
voila:

leonibg.blogspot.com

De tekst Let it snow vroeg om een witte tekst. Dit kun je voor elkaar krijgen door te stempelen met versamark inkt en wit embossingpoeder eroverheen te strooien en te verhitten met een heattool. Even wachten en the magic happens!


De kleurtjes van deze papierlijn zijn:



Dankjewel dat je weer kwam kijken. Als je vragen hebt, kun je me altijd even mailen of een berichtje achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten