Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 28 februari 2015

Kadolabels met de perpetual birthday calender stampset

Dag allemaal, leuk dat je komt kijken op mijn blog!

Vandaag heb ik kadolabels gemaakt met de achtergrondstempels van de perpetual birthday calender. Ik heb de kleurenfamilie Subtles gebruikt. De labels zijn 2 bij 4 inch. Het voordeel daarvan is dat je er twee uit de smalste breedte van een A4 kunt snijden, zodat je wel 10 labels kunt maken van een vel cardstock.






Door de breedte op 2 inch te houden kun je ook de top van de label maken met een tag topper punch. Het kleurencardstock in dezelfde kleur als de inkt geeft direct een leuk effect!




Deze labels zijn mijn bijdrage van dag 3 van de art chain.




Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten