Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 11 februari 2015

Challenge dag 4 butterfly basics

Het is alweer dag 4 van de challenge van de creatieve harten.
Vandaag een CASE van een kaartje dat ik op pinterest tegenkwam in groen/wit/zwart ontwerp van kay kalthoff van stampingtoshare.


Ik maakte hem na met mijn kleurtjes. Ik koos voor BlackBerry bliss en island indigo inkt. De basis is een kaart in BlackBerry bliss. Het half ingekleurde vel is het gratis te verkrijgen irresistably yours papier uit de Sale a bration catalogus (bij aankoop van 60 euro- 1 item gratis).
Dat papier houdt zijn patroontje in wit, ook als je er met kleur overheen gaat. De bloem is een stempel uit de butterfly basic set, de stans (op mijn kaart zie je de middelste van de drie) is in een bundle verkrijgbaar met 15% korting als je hem tegelijk aanschaft met de stempels.
Het is even een aanschaf, maar de set is zo leuk!




Zie jullie morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten