Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 15 februari 2015

Challenge dag 8 perpetual birthday calender

Welkom terug!
Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken.
Vandaag alweer de achtste dag van de challenge.
Dit keer heb ik een bladzijde gemaakt van de perpetual birthday calender. Deze kalender komt in een mooie doos met heel veel extra materiaal. Als je het leuk vindt om deze een keer zelf te maken, dan kan ik een workshop voor je verzorgen voor 25 € (bij minimaal 2 deelnemers tegelijk). Ik neem de stempels en alle inkt mee zodat je een complete kalender kunt maken. Bespreek deze workshop wel minimaal 14 dagen van te voren, want ik heb de kalenders niet standaard op voorraad.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten