Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 10 februari 2015

creatieve harten challenge dag 3

Vandaag lekker vroeg op. Gisterenavond al mijn foto klaar gezet, kan ik vanochtend nog snel even bloggen voor het hele circus begint van brood smeren, kind wegbrengen, werken, enzo.
Hoe dan ook, vandaag alweer dag drie van de dertig dagen challenge.

Zoals beloofd, deze keer een Valentijnskaartje.

Ik gebruikte als basis een natural white cardstock, om de stam van de boom te maken haalde ik een stukje bruin cardstock door de embossing folder.
De boomblaadjes maakte ik met 1 3-4 cirkel pons. Er op gebruikte ik de hartjes uitgeponst met de heart border punch met real red cardstock. De stempelset is een hostess set ´Nuts about you´.
Tussen de eekhoorntjes plaatste ik een wat groter real red geponst hartje, dit maal de itty bitty punch.
Daarop een kleine rhinestone voor een beetje bling bling.

Zie je morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten