Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 5 februari 2020

Birthday Bonanza buddies swap

Dag lieve allemaal,

Afgelopen week deed ik mee met een kaartswap.
Dit is een hele fijne manier om ideeen met elkaar uit te wisselen en het is gewoon heel leuk om post te krijgen!
Ik maakte 6 dezelfde kaarten en kreeg 6 verschillende kaarten terug.


De basis van mijn kaart is thick whisper white cardstock.
Deze snijd ik op een maat van 13,8 bij 10,5 cm.
Op deze manier blijf je inclusief envelop en wat kleine extra's op je kaart net onder de 20 gram.
( En dat scheelt toch weer mooi een postzegel extra. )


De kaart is een liggend model.
De eerste laag designpapier is 13,3 bij 10 cm.
Met een stripje papier van 10 cm hoog, gebruik gewoon welk restje je nog over hebt!
Van de stansset gebruik je de een na grootste.

Dit papier is zo lekker feestelijk.

De leeuw, inclusief de ballonnetjes en het hoedje heb ik gestempeld met gebruik van de stamparatus. Zodoende werk je precies en kun je een aantal kaarten achter elkaar maken.

Ik maakte er 6 (voor swapgroep 4 van de creatieve harten).

Het idee voor deze layout heb ik van Charlett Mallett van www.painted-orange.com


Met deze producten maak je deze kaart:

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten