Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 27 februari 2020

Tijd voor een nieuw uitdaging SESU8!

Dag lieve allemaal,

Wat leuk dat je mijn blog komt lezen!
Speciaal voor vandaag ging ik aan de slag met een schets voor uitdaging 8 op ons stempel en scrap blog.

Deze set kun je verdienen t/m 31 maart 2020

We zouden het echt SUperleuk vinden als jullie meedoen met onze uitdaging.

Deze kaart maakte ik met de stempelset Power of hope.
De achtergrond maakte ik met de boomstempel die ik met wit embossingpoeder aanbracht.

De kimono is afgestempeld op een stukje designpapier uit de bird ballad suite, vervolgens uitgeknipt en weer opgeplakt. Zo kleed je heel eenvoudig een stempel aan.


Mocht je een bestelling willen plaatsen dan kan dat!
Heb je een vraag? Ik help je graag via email

Ik gebruikte de volgende producten:

 


Ik hoop je snel nog eens te zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten