Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 18 januari 2020

Creatieve Harten Bloghop Favorieten


Welkom lieve allemaal,

Wat fijn dat je meeleest vandaag.
Dit is onze maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Het thema van deze maand is: onze favoriet uit de nieuwe mini catalogus.
Iedereen van ons werkt met de prachtige materialen van Stampin'Up!®

De nieuwe mini catalogus is deze keer zo leuk, ik heb heel veel favorieten.
Ik heb me voorgenomen om het komende jaar te proberen of ik ook Clean and Simple kaartjes kan bedenken.

Vandaag in mijn hoofdrol: het prachtige Peaceful Poppies designpapier.



Het papier is zo mooi, het heeft wat mij betreft niet veel meer nodig.
Ik heb het gecombineerd met gekleurd cardstock en een stempelset met Nederlandstalige teksten: Speciaal voor jou.

Deze set kun je t/m 31 maart verdienen bij een bestelling van 60 euro.
De maat van het designpapier is 9 cm bij 14 cm, dus er gaan zeker 6 kaarten uit 1 vel designpapier!

Ik heb gelijk een grote voorraad gemaakt, een kaartje is altijd handig om alvast in huis te hebben.


leonibg.blogspot.com

Wat leuk dat je langs bent gekomen vandaag!
Natuurlijk ben ik niet de enige die aan de slag is gegaan met deze set.
Klik op de volgende in de lijst na Leoni Geertsema (dat ben ik) voor nog meer inspiratie.

Extra leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.


 Deze kaartjes maakte ik met de volgende producten:
 





6 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten. Eenvoud siert in dit geval, dit papier heeft ook echt niets nodig. Ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, wat is het toch prachtig dit Dsp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super simpel en toch prachtig! En lekker snel....daar hou ik ook wel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it chop it! Zo fijn dat er weer een mooie papier lijn is waarmee je heel gemakkelijk en snel veel kaartjes kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen