Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 7 december 2019

Bloghop Creatieve Harten Afscheid


Dag lieve allemaal,

Vandaag staat in onze Creatieve Harten bloghop een heel belangrijk thema centraal: Afscheid.
Iedereen krijgt er mee te maken in zijn of haar leven.

Juist op die nare momenten wil je iemand laten weten dat je met ze meeleeft.
En wat is een betere manier dan een handgemaakt kaartje te versturen?

leonibg.blogspot.com

Hoe maakte ik dit kaartje?


De basis is een whisper white thick kaart van 14,5 cm hoog en 10,5 cm breed.
Net wat kleiner dan een half A4.

De hartjes op de achtergrond zitten allemaal aan elkaar en zijn een gloednieuw product:
Detailde heart dies, item 151440, verkrijgbaar vanaf 3 januari.

De tekst is ook afkomstig uit een gloednieuwe set: Speciaal voor jou, item 152769.
Deze set is niet te koop, maar kun je gratis verdienen, door in de actieperiode 3 januari t/m 31 maart een bestelling te plaatsen van 60 euro.

De tekst stempelde ik met memento op een stukje wit en stanste ik uit met de stitched shape dies.
Een zwarte sunburst stans erachter en tot slot een vellum cirkel.
Het grijze hartje is een van de vele die uit je achtergrond stans vallen, dat wordt confetti maken met Valentijn!

Hop je mee naar andere creaties?

 
Deze producten gebruikte ik voor deze kaart:
 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Leonie, aan hartjes zou ik nooit gedacht hebben maar ik vind het echt prachtig zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Leoni! Die stans is echt geweldig he?
    Ik had 'm alleen nog niet gelinkt aan condoleance kaartjes. Wat een fijn idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en wat een goed idee om deze stans ervoor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kaart met vele mogelijkheden. Mooi met die hartjes en tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart - de liefde voor de ontvanger straalt eraf!

    BeantwoordenVerwijderen