Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 1 oktober 2018

Makkelijke maandag Thinking of you this season

Welkom op mijn creatieve begin van de week. Makkelijke maandag!

Vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje in de aanbieding. Waarschijnlijk herken je hem direct, want hij pronkt op de voorpagina van onze herfst- wintercatalogus.

Vind deze kaart zo mooi. Toen ik de kerstcatalogus voor het eerst in handen kreeg dacht ik eerst dat het een doosje was met iets moois kerstigs aan de binnenkant met een doorkijkvenster.
Dus dat.
Dat komt door het fotorealistische papier, net echt!
De doorzichtige strip is vellum, doordat het transparant is kun je dit ook mooi gebruiken als je een tint wilt afzwakken.

Als je zoekt naar meer inspiratie, kijk dan vooral op de volgende blogs, ook deze dames proberen zo vaak mogelijk op maandag inspiratie te delen:
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~


Boodschappenlijstje
 


Mocht je interesse hebben in korting? Deze week heeft Stampin'Up! een mooie aanbieding in verband met World Card making day.
Op een selectie artikelen geldt een korting van 10%!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten