Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 26 oktober 2018

Halloween weekend

Sinds afgelopen woensdag draait mijn knutselkamer overuren.
Toen viel de uitnodiging in de bus voor de Halloween optocht.
Het duurde dit jaar zo lang voordat de uitnodiging kwam, ik dacht die komt niet meer.

Toen de uitnodiging er eenmaal was, realiseerde ik me dat de optocht deze keer niet op 31 oktober is maar al aanstaande zaterdagavond!
Dat krijg je met uitstelgedrag, dan moet je ineens in de vierde versnelling.
En dat is gelukt!

 Ik ben begonnen met olifantjes. Deze stempel komt uit de stempelset Trick or tweet.

Ik heb de olifantjes ingekleurd met blends en uitgeknipt. Ze zitten met een strookje DSP van Toil and Trouble vast op een clear treatbox. Dit zijn kant en klare doosjes, die je alleen nog maar hoeft te vouwen. Deze doosjes komen uit mijn eigen voorraad.

Totaal maakte ik 25 olifantendoosjes.

Toen kwam traktatietype 2:




Een mini koffiebekertje.
Deze bekertjes komen van een groothandel en heb ik ooit samen met een vriendinnetje aangeschaft.

Als je een bekertje los snijdt, heb je een voorbeeldmal hoe je het DSP moet snijden om precies op maat het bekertje te kunnen bekleden.

Bovenop een paarse cirkel en een uitgeknipte heksenhoed.

In de bekertjes zit een zakje Haribo winegummetjes.

Van deze koffiebekertjes maakte ik er 45.


















Toen werd het tijd voor een makkelijkere variant van traktaties maken.
Envelopjes maken met het envelope punchboard.
Mijn papier is in 6x6 inch (ongeveer 15x15 cm).
Dan kun je een vierkante envelop maken door te beginnen met punchen bij 3 inch, of je maakt een rechthoekige envelop door te starten met punchen op 2 5/8 inch.


Tot nu toe heb ik er ongeveer 80 van deze af. Gelukkig had ik nog aardig wat voorraden papier over van voorgaande jaren. Ik he nog tot morgenavond 18.30 dus ik hoop er zeker 150 te halen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten