Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 8 oktober 2018

Makkelijke maandag Beterschapskaartje

Dag lieve allemaal,

Leuk dat je komt kijken naar mijn creatie voor makkelijke maandag! Ik wilde zo graag de Halloweenset Trick or Tweet gebruiken.
Nu vond ik de poes in verband eigenlijk ook wel heel geschikt als beterschapskaartje.


Ik ben begonnen met een basiskaartje van de whisper white notecards and envelopes. Daar maakte ik een matje op van whisper white.

Ik stempelde in highland heather in paarstint en in coastal cabana, mijn favoriete mintblauwe tint meerdere keren de tekst "word maar snel weer beter"

Het hartje is uit de Pick a pennant stempelset.

Een fijn silver metallic thread op de achtergrond, een paar rhinestones en als klap op de vuurpijl een te schattig poesje in verband. Normaal zit in haar staartje een spinneweb met spin. Die heb ik er gewoon vanaf geknipt.



Als je zoekt naar meer inspiratie, kijk dan vooral op de volgende blogs, ook deze dames proberen zo vaak mogelijk op maandag inspiratie te delen:
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~


Boodschappenlijstje:
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten