Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 14 september 2018

Merry and Bright

Van de week 's avonds heerlijk in mijn nieuwe workshopruimte zitten knutselen met Monique. Gezellig kletsen en 1 kaartje maken. We hadden al helemaal in ons hoofd hoe de kaart moest worden, voorbeeld gezien van een ander merk, dat moest ook met Stampin'Up! lukken.



Toen ik ging opschrijven wat we hadden gebruikt in deze kaart schrok ik van het aantal materialen! Geen wonder dat ik alle hoeken van mijn workshopruimte had gezien (om alles bij elkaar te zoeken).
We hebben totaal gebruik gemaakt van meer dan 20 items!!!

Heerlijk bezig geweest. Heb je ook zin om met kerst aan de slag te gaan en een beetje op tijd te beginnen? Ik geef op zondagmiddag 30 september in mijn nieuwe ruimte een workshop. Kosten 10 euro. Alle materiaal ligt klaar om 3 kaarten te maken (schaar, lijm zelf meenemen).
Je kunt altijd mijn workshoppagina raadplegen (bovenaan mijn pagina te vinden).



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten